کلینیک فوق تخصصی جراحی های بسته

تیم فوق تخصصی کلینیک دکتر مهران مرادی

دکتر عباس دقاق زاده

متخصص طب فیزیکی و توانبخشی

دکتر عباس دقاق زاده متخصص طب فیزیکی و توانبخشی و  متخصص در درمان بیماری‌های عضلانی، استخوان‌ها، مفاصل، اعصاب محیطی، دیسک کمر و گردن،  مشکلات ستون فقرات، ناهنجاری های اسکلتی و کمر و اسکولیوز.

دکتر کامران آزما

جراح مغز و اعصاب، دیسک و ستون فقرات

متخصص طب فیزیکی و توانبخشی، عضو هیئت ممتحنه دانشنامه تخصصی طب فیزیکی و توانبخشی ایران هستند. از سوابق ایشان می‌توان به ریاست مرکز تحقیقات بیومکانیک و ارگونومی دانشگاه، عضویت هیئت مدیره انجمن طب فیزیکی و توانبخشی و بیش از 20 سال سابقه تدریس در دانشگاه ایران اشاره کرد.

دکتر مسعود حاجی خانی

متخصص ارتوپدی فلوشیپ زانو

فارغ التحصیل دکترای پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران، جراح استخوان و ارتوپدی و فلوشیپ جراح زانو و تعویض مفصل هستند. از دستاوردهای پزشکی ایشان می‌توان به عضویت در انجمن جراحان ارتوپدی آمریکا و کانادا و جراحان لگن و تعویض مفصل ایران، مدیریت گروه ارتوپدی بیمارستان لولاگر اشاره کرد.

دکتر علی مقدس جعفری

متخصص اورژانس و فوریتهای پزشکی

دکتر علی مقدس جعفری فارغ التحصیل دکترای حرفه‌ای پزشکی عمومی از دانشگاه علوم پزشکی تهران، فارغ‌التحصیل دکترای تخصصی طب اورژانس و دارای بورد تخصصی طب اورژانس هستند. از سوابق ایشان می‌توان به عضویت هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی اشاره کرد.

دکتر دامون آزاد

فلوشیپ فوق تخصصی درد

متخصص در کنترل و درمان انواع درد مزمن:

• کمردرد
  • دیسک کمر و گردن
  • آرتروز و درد مفاصل
  • نوروپاتی دیابتی
  • سندرم تونل مچ دست و فیبرومیالژی
فهرست مطالب

درد مزمن یکی از مشکلات شایع‌ترین برای انسان‌ها در سراسر جهان است و بیش از 25 درصد از جمعیت جهان را تحت تأثیر قرار می‌دهد. با توجه به تأثیر عوامل محیطی، روانی و جسمی بر دردهای مزمن، تشخیص و انتخاب بهترین روش درمان بسیار اهمیت دارد.

بیماری‌های داخلی مانند کم خونی، اختلالات تیروئید و روماتیسم مفصلی از علل شایع در دردهای غیرستونی می‌باشند. علاوه بر این، استرس، اضطراب، افسردگی و اختلالات خواب نیز از علل شایع در دردهای مزمن با ریشه در عوامل روحی و محیطی هستند.

در کلینیک فوق تخصصی دکتر مرادی بیماران با دردهای مزمن بررسی کامل آزمایشگاهی ، نقشه برداری مغزی جهت مشخص شدن علل روحی و بررسی های ستون فقرات با ام آر آی و رادیولوژی ساده خواهند شد. و بهترین روش درمانی بر اساس مشکل آنها ارائه خواهد شد.

فیبرومیالژی

بیماری فیبرومیالژی یکی از شایعترین علل دردهای مزمن می باشد تشخیص این بیماری بر اساس رد علل داخلی و ام آر آی ستون فقرات می باشد. و درمان آن اصلاح اختلال اضطرابی و خواب می باشد. در کلینیک دکتر مرادی این بیماران تحت درمان دارویی و فیزیوتراپی تکمیلی قرار خواهند گرفت.

بیماری فاست (آرتروز ستون فقرات)

این بیماری شایعترین علت کمردردهای مزمن با منشاء ستون فقرات می باشد ازعلامت های غالب این بیماری کمردرد به همراه خشکی می باشد درد این بیماران به پا انتشار ندارد. این بیماران تحت معاینه فیزیکی ، نوارعصب و ام آر آی قرار گرفته و در نهایت پس از تایید این بیماری ، درمان های دارویی ، فیزیوتراپی و ورزش های آب درمانی و ورزش های کمر درد داده خواهد شد و بیماران با دردهای مزمن کاندید بلاک مفصل درگیر به صورت بسته و لیزر خواهند شد.

دیسک کمر

یک دسته از بیماران با دیسک خفیف نیز دردهای مزمن را تجربه میکنند که این بیماران نیز پس از تایید توسط دکتر مرادی کاندید جراحی لیزری دیسک کمر قرار خواهند گرفت.
تمام بیماران با دردهای مزمن در کلینیک فوق تخصصی تحت بررسی جامع و کامل قرار خواهند گرفت و بهترین روش درمانی به آنها ارائه خواهد شد.

جهت مشاوره و تعیین نوبت با شماره‌های زیر تماس حاصل فرمایید:

اگر از اسکولیوز، قوز کمر، کیفوز، گودی کمر، انحنای ستون فقرات احساس ناراحتی می‌کنید می‌توانید به کلینیک دکتر مرادی مراجعه نمایید.

یک متخصص جراحی مغز و ستون فقرات با توجه به تخصص خود در مورد مغز و ستون فقرات و اجزای آن به درمان و جراحی بیماری‌های مغز ستون فقرات و نخاع و اجزای آن می‌پردازد.